close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה כדאי להכין לפני מעבר דירה?

מערכת שורשכד אלול, תשפא01/09/2021

כידוע, מעבר דירה הוא תהליך מאוד מורכב, שצריך להתייחס אליו ברצינות רבה ולפנות לו זמן ומחשבה...

תגיות:
צילום: freepik

כידוע, מעבר דירה הוא

תהליך מאוד מורכב, שצריך להתייחס אליו ברצינות רבה ולפנות לו זמן ומחשבה. ככל שיש יותר נפשות בבית, כך התהליך מורכב יותר, ומצריך יותר הכנה מראש, בגלל כמות החפצים בבית. מה כדאי להכין לפני מעבר הדירה, כדי לעבור אותו בקלות? קראו את המאמר הבא ותקבלו טיפים נחוצים לקראת ההובלה הקרבה.

1. סדרו את הבית לפני האריזה
הדבר הראשון שרבים לא חושבים עליו הוא דווקא סידור הבית לפני האריזה. הסיבה לכך, היא שככל שהבית יהיה מסודר יותר בצורה מתאימה למיקום ערימות על גבי ערימות של ארגזים, תהליך האריזה מלכתחילה יהיה קל יותר. נקו את הרצפה, מקמו את כל החפצים במקומם, ופנו מקום באחת הפינות של הדירה למיקום הארגזים החדשים. כך, באמצעות סידור נכון של הבית - תחסכו לעצמכם זמן ומאמץ בתהליך האריזה. 

2. הצטיידו בקרטונים עמידים
השלב הבא, אחרי שסידרנו את הבית בצורה הנכונה לצורך המעבר, יהיה למצוא את הקרטונים. חוץ מחיפוש ברחובות העיר (תוכלו, למשל, לפנות לעובדים בסופר השכונתי ולבקש שישמרו לכם כמה ארגזים), ניתן לפנות למגוון רחב של קבוצות פייסבוק בנושאים הקשורים לכך ישירות או בעקיפין - כמו למשל לפתוח פוסט בקבוצה של העיר אליה מתכננים לעבור. במידה ואתם מעוניינים לחסוך לעצמכם זמן והתעסקות, קיימות חברות שמציעות שירותי אריזה או משלוח קרטונים לצורך מעבר דירה. גם כאן מדובר במשהו שהוא לכאורה זניח, הרי מה זה כבר קרטון? ובכן, רצוי לבחון את הנושא הזה בשבע עיניים, כי חבל שקרטון שבתוכו תשימו חלק מכלי הזכוכית מהמטבח יקרע באמצע ההובלה - וחוץ מכאב הראש של מעבר הדירה תצטרכו לדאוג גם לצלחות חדשות...

3. בחרו חברת הובלות שמתאימה לצרכים שלכם
אחרי שסידרנו את הבית ובחרנו קרטונים, הגיע השלב של בחירת חברת ההובלות. את זה אנחנו עושים בהתאם לצרכים שלנו - אתם גרים לבד עם מעט ציוד שדורש הובלה? או שאתם חלק ממשפחה בת 6 נפשות שמובילה כמות גדולה של קרטונים וציוד כבד? האם אתם מחפשים הובלה בירושלים או הובלה בתל אביב? בהתאם לכל אחת מהתשובות תוכלו לבחור את חברת ההובלות שלכם ואת מי שתחליטו שיבצע את המעבר. ככל שיש יותר ציוד להוביל, כך תזדקקו ליותר מקום ברכב המשנע.

בעת בחירת חברת הובלות, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה. אחת החברות המובילות בתחום היא חברת אבי הובלות, שמציעה שירותי הובלות בכל רחבי הארץ, כולל הובלת דירה, הובלת משרדים, הובלות קטנות והובלות דחופות. תוכלו להזמין הובלה בטלפון 1-700-077-076 או באתר אבי הובלות. שתהיה לכם הובלה נעימה!

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה